Kurs i markedsføring: Artist som merkevare

Artist som merkevare – hvordan bygge en plattform du kan stå i over tid.

Sondre Kveldsvik Askedalen har over ti år bak seg i musikkbransjen, blant annet som Head of Marketing i Universal Music Norge. Der jobbet han tett på noen av landets største artister og utviklet kampanjer som både bygde publikum og karrierer.

I dag leder han Crux Oslo, et kreativt byrå som hjelper merkevarer med å bruke noe av de samme prinsippene som artister gjør: å bygge ekte fans over tid. I foredraget deler Sondre erfaringer om hvordan du som artist kan kommunisere med følgerne dine på en måte som gir mening – og hvordan du kan bygge en solid merkevareplattform, uten å nødvendigvis jage TikTok-trender eller algoritmer.

KURSAVGIFT

Medlem av Norsk Viseforum: 100,-

(Medlemskap i Norsk Viseforum 400,-// Under 26 år 50,-)

Kurs uten medlemskap: 600,-

Det blir servering av lunch, snacks og kaffe underveis (inkl. i kursavgift).

Vel møtt!

Kurset er støttet av Musikkens studieforbund.